Malin Åkerström

Tävling dag 1

Publicerad 2014-05-23 21:39:20 i Allmänt,

Idag har alla hästar hoppat 120cm.

Diva först ut vid 8 imorse och hoppade superfint och felfritt. Har lagt ner väääldigt mycket jobb i markarbetet sen Hammarö och det har gett resultat för hon var lydig idag :) fina fina <3

Carat såg något som skrämde henne framför ettan så blev som ett stopp där men sen hoppade hon himla fint och jag hade en superbra känsla.

Britt min älskade Britt var på hugget och hoppade otroligt. Jag gjorde Sveriges största tabbe så ett ner men hästen var en pärla! Så lycklig över att hoppa henne igen!!

Hade ridit klart runt 2 kanske och då åkte boss och Jill hem. Hängde med bästa Natasha hela dagen och sen promenera och kvällsfixa i stallet. Så skönt att ibland bara få vara jag och hästarna.

Imorgon har jag ingen hjälp alls så kan bli lite körigt då alla hästarna hoppar 130cm men vi ska nog klara av det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela