Malin Åkerström

Tack för allt älskade häst <3

Publicerad 2014-05-29 22:59:25 i Allmänt,

I lite mer än ett år har hon fyllt mina dagar med glädje. Hon har varit en fantastisk häst och individ. Jag är så glad och tacksam över henne och vi har haft så himla roligt ihop.

Vet inte vad jag ska säga, hon är otrolig och ja hon är bäst. Har aldrig suttit på en häst som är så spänstig som hon eller en häst som så lätt bara flyger upp i luften. Trots detta har hon varit en utmaning, hon har lärt mig att alltid uppskatta det som är bra för det går inte alltid bra. Hon har även lärt mig mycket mer än så och inte bara inom ridningen utan om livet och om hur man kompromissar för att två ska bli en.

Vi har funnits för varandra och hon har för mig varit en stor trygghet. Jag älskar denna knäppa men fantastiska häst mer än ord kan beskriva och saknaden kommer vara enorm. Tror inte ens mina närmaste kan förstå vad denna häst betytt för mig eller de band jag känt med henne. Hon är speciell och så länge jag lever kommer hon ha en speciell plats i mitt hjärta. Jag hoppas att vi möts igen och jag hoppas innerligt att hennes liv kommer vara bra och att ngn kommer älska henne på samma sätt som jag har gör.

Tack för att jag har fått uppleva dig och för allt du gjort för mig världens bästa Valida W "Calida" <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela