Malin Åkerström

Påväg hem!

Publicerad 2014-05-11 19:29:49 i Allmänt,

Jag har ju som sagt varit i Hammarö hela helgen med Ghisela, Drifter och Diva. Uppdaterar om resultat senare om jag orkar..

Nu är jag påväg hem och när jag kommer hem ska jag gå raka vägen ner till Wicky. Det skrämmer mig och jag är rädd för att möta henne även om jag inte vill ngt hellre än att vara med henne. Jag är rädd för hur hon ska se ut och ifall hon kommer se ledsen ut.. Tror jag ser bäst på henne hur hon mår och jag hoppas innerligt att hon ser okej ut. Vi ska kämpa tillsammans nu hon och jag för att finna glädjen igen!

Något jag får glädja mig över är att Wicky lever. Många ston dör tillsammans med sina föl när sådana saker som drabbade Wicky händer. Men min Wicky står i sin hage livs levande och äter och dricker och just nu är det allt jag bryr mig om. Mitt lyckopiller <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela