Malin Åkerström

On the road

Publicerad 2014-05-22 18:41:59 i Allmänt,

Sitter i min kära lastbil påväg till Norrköping med tre pinglor där bak. Det är Diva, Carat och BRITT som är med. Britt gör sin årsdebut i helgen vilket känns så himla roligt!!

Innan vi åkte red jag ut på Contendra, Ghisela och Summer. C var lite trött så galoppen var svår. Men hon får vila 3 dagar över helgen så blir det nog bra sen. Ghisela var superfin och Summer inte alls fin. Hingstig och bråkig..

Trimmade på Matanza och Drifter. M fin som alltid och jag hade ett väldigt givande pass med D som gläder mig.

Trimmade sen på djuren jag har med mig och samtliga kändes mycket bra.

Vi kom iväg en del senare än planerat trots att Jill packade foder och tvättade hästarna. Men men så kan det gå!

Taggad på tävling och speciellt eftersom Brittan äntligen är med!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela