Malin Åkerström

Ledig

Publicerad 2014-05-17 21:39:04 i Allmänt,

Idag har jag varit ledig vilket var skönt för kom hem sent inatt efter att ha firat min moster som gjort någon stor doktor grej. Igår trimmade jag alla hästarna rätt ordentligt så hela högen blev väldigt svettiga.

Idag sov jag ganska länge innan jag solade en stund för att sedan åka till Topanga. Hoppade för typ första gången i år. Blev lite styrkehoppning först och sen busade vi över terränghindren på gräsbanan. Fina fina älskade hjärtat <3

Åkte sen till Sigtuna och hämtade hem Wicky som är på bättringsvägen. Stackars min älskling som fått stå ut med så mycket nu :(

Var på runsten vid strax efter 17
och visade då Matanza, trimmade Summer och Contendra. C fick jobba lite bom-hinder-bom övningar. I början var det läskigt tyckte hon men sen gick det bra.


Nu har Wicky fått kvällsmedicin och nu ska jag hem och sova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela