Malin Åkerström

Igår åkte han :(

Publicerad 2014-05-13 22:07:24 i Allmänt,

Igår åkte min trognaste vän och älskade Laban till sin nya ägare :(( fy så saknad han är redan nu..

Laban kom till mig i augusti efter att ha gått på bete hela sommaren. I oktober gjorde vi vår första tävling och startade då 110 + 120cm. 6 tävlingar senare debuterade vi 140cm. Han har aldrig gjort mig besviken. Bästa bästa Laban!

Han har varit en av mina bästa vänner och jag älskar honom precis som han är. Kommer sakna honom något enormt men han har kommit till ett jättebra hem och en tjej som kommer kunna ta vara på den kapacitet han har.

Tack för att jag fått uppleva dig och alla minnen du gett mig, kommer aldrig glömma min Label Line H!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela