Malin Åkerström

Helena träning

Publicerad 2014-05-22 08:57:14 i Allmänt,

Igår red jag på 9 hästar och två av dessa tränade för Helena. Började halv 8 och var klar vid 22 så en lång dag.

Helena har alltid så genomtänkta träningar och jag älskar dem.

Först hoppade jag Contendra som var ganska trött, inte van vid denna träning men trots det hoppade hon jättebra. Så positiv och försöker sitt bästa trots att hon inte kan så mycket, så glad över denna häst <3

Sen hoppade jag den allra bästaste Grisen. Hoppade igenom henne idag så skuttade en 150-bana och shit så hon hoppade. Rev inte en bom trots att vi utmanade henne till att göra det. Världens bästa fantastiska Ghisela <3

Grillade sen hemma hos boss med de andra tjejerna och Jill innan jag gick hem och sov!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela