Malin Åkerström

Gameday imorgon!

Publicerad 2014-05-28 20:53:11 i Allmänt,

Precis klar i stallet och har varit där sen halv 8 imorse.

Trimmade Summer, Ghisela och Diva inför imorgon då de tre tävlar. Summer gick bäst de andra fick jag kämpa lite mer med.

Drifter fick hoppa samma övningar som för KG och det var väldigt nyttigt för honom och jag tror han lärde sig en del.

Britt trimmade jag och hon är den finaste vi har att trimma på även om mycket kan bli bättre, fina häst!

Contendra fick värma upp i skogen och sen trimmas på gräsbanan. Polletten börjar trilla ner lite smått. I skogen är det svårare för hon har koll på allt som händer.

Sen red jag ut en sväng på CALIDA. Fy så jag tycker om den hästen. Så himla rolig att rida och ja jag älskar henne.

Har tvättat hästarna och packat typ allt men det blir tidigt imorgon.. Vi skulle åkt idag men ibland ändras dessa planer utan att jag får ha ngt att säga. Vi ska lasta kvart i 6 så jag lär fodra kvart i 5...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela