Malin Åkerström

Dålig update

Publicerad 2014-05-03 07:59:43 i Allmänt,

Ligger ju långt efter med uppdateringen.

I onsdags galopperade jag alla hästar ute på terrängbanan utom Contendra som jag red inne på.

I torsdags red jag Contendra på morgonen innan jag åkte på tävling med Drifter och Diva. Kaostävling men Diva var bästa unghäst i 130cm och fick täcke och blommor och allting :) bästa lilla hästen <3

Tränade lite för John, visade en häst och motionerade några andra innan jag åkte till Sundbyholm med Ghisela och Laban. Firade även 1 år med min älskade Calida <3

Fredag alltså igår tävlade jag här i sundbyholm. Red 135cm och gris gick Inge bra men hoppade vattnet så glad över det. Laban var grym <3

Nu har jag fixat hästarna på morgonen och ska trimma om ngn timme. Hoppar bara Ghisela idag och hon går sista klassen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela