Malin Åkerström

Bryt ihop och kom igen

Publicerad 2014-05-07 17:59:45 i Allmänt,

Det uttrycket har min bästa tränare Lena printat in i mitt huvud sen jag var liten. Just nu är jag inne i en bryta ihop period och det känns som att det aldrig vänder.. Men är tacksam till några fina vänner som finns och stöttar mig och framförallt min fantastiska mamma <3 
 
Vissa saker måste man lägga bakom sig och glömma för att kunna gå vidare. Vissa saker måste man lära sig se på med glädje för att göra sorgen lättare och för att minnas det som var bra. Jag ska gå vidare, jag ska må bra, jag ska skratta, jag ska göra det jag älskar mest och göra det med ett leende. Jag ska aldrig låta ngt/ngn ta den glädjen ifrån mig. Motgångar kommer och motgånger går!  
 
Nu ska jag gå ner och fixa Drifter inför hoppträning och släppa allt annat och bara finnas där med min lilla älskade skitunge <3 Vad skulle jag göra utan hästarna!? min motiavation och lycka här i livet. Jag vore ingenting utan dem. 
 
 

Kommentarer

Postat av: Katta Åkerström

Publicerad 2014-05-07 22:31:45

Jag älskar dig mitt hjärta.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela