Malin Åkerström

Torsdag

Publicerad 2014-03-27 21:34:15 i Allmänt,

Har ridit alla djuren på Runsten idag utom Diva som har varit på utflykt hela dagen. Hon har ett ett annat schema än vanligt de kommande två veckorna. 
 
Tiger ger jag dagens guldstjärna. Hoppade på honom och han är bra duktig han <3 
 
Dagens vildaste var såklart Britt men hon är lycklig och det gör mig glad!
 
Dagens mest givande pass var nog på Thindra. De flesta red jag ut på så inte så mycket trimning idag.
 
Efter jobbet åkte jag till Mälarkliniken för att pussa på Topanga. Tog även en promenad med henne och fick sällskap av min vän Sofia som också var där. Imorgon hoppas jag att alla håller alla sina tummar och tår för min älskade häst <3
 
Finaste lilla hästen <3
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela