Malin Åkerström

Söndag och ledig

Publicerad 2014-03-23 13:26:55 i Allmänt,

Kom hem från Skåne runt halv 4 inatt så skönt med en ledig dag. Träffade underbara Hanna och hennes familj som flyttade dit för snart säkert 3 år sedan. Riktigt kul var det och riktigt saknade här uppe är dem. 
 
För typ första gången ever är jag inte i Lindholmen på min lediga dag utan hemma hos Jenny. Chillar galet är vad som står på schemat idag. Jenny är iväg och träffar en vän men jag och Ronja (hennes hund) trivs bra här hemma :) 
 
Känner en sådan ångest över saker och vet inte vad jag ska göra. Önskar att någon kunde bestämma åt mig och lösa alla pusselbitar som svävar omkring...
 
Allt jag vet är att jag aldrig vill leva utan dig <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela