Malin Åkerström

Påväg hem igen!

Publicerad 2014-03-16 20:14:13 i Allmänt,

Kommer komma hem sent idag och lite deppig är jag allt över att helgen är över!

Carat har blivit bättre och bättre under helgen. Idag var hon felfri i grunden i 125cm och igår hade hon 4+4 fel i 125cm.

Laban gick super i fredags, ännu bättre igår. Rev ettan i 140 men klockren sen. Flög som en katapult gjorde jag på a i trekombinationen och tappade tyglar och stigbyglar men kung som han är fixar han ändå! Idag lite trött men fin.

Summer hade en dålig dag igår så var
Besviken över det men han var desto bättre idag. Dubbelnolla och 2a i 125 och ett ner men superfin i 135!

Ghisela min älskade underbara inledde ju helgen med en vinst och igår hade hon ett ner i 140 för jag fick blackout och glömde bort hur man rider. Idag gjorde vi en runda i 145 som jag är mycket nöjd med hon var fantastisk och marginalerna var små. Två ner blev resultatet men vilken grym häst hon är mitt finaste hjärta <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela