Malin Åkerström

Lugn söndag!

Publicerad 2014-03-02 22:08:08 i Allmänt,

Becka hade sin sista dag hos mig idag och idag hade vi mockningen och allt själva. De andra dagarna har Kestas mockat. Men har haft 4 hästar på bandet så bara 5 att rida. Passade därför på att galoppjobba Ghisela, Summer och Laban lite längre. När gris var fin så galopperade jag 10 min till fast att jag egentligen var nöjd.

Drifter och Thindra reds också och D hade en riktig D dag då han var rädd för det mesta.. Överskottsenergi eftersom han vilat lite i veckan.

Vid 3 satt vi i kafeterian och kollade världscupen från Göteborg vilket var trevligt bortsett från en fruktansvärt hemsk incident med en häst som dog här på Runsten i ridhuset...det gick fort i alla fall och ingen annan skadad!

Avslutade kvällen med middag med min
fina, bästa och äldsta vän Anna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela