Malin Åkerström

KG träningar!

Publicerad 2014-03-04 21:11:39 i Allmänt,

Började dagen med att trimma de två bästa, Summer och Ghisela! Båda gick fint och Summer var super idag. Grabbarna kände sig nog lite deppiga över att jag igår sa att tjejerna var bäst för idag har killarna varit super!

Hann trimma Drifter innan min första träning också. Han var mycket bättre än igår även om det behövs lite till för att det ska bli riktigt bra! Min lilla bebis är ju väldigt gullig i alla fall.

Hoppade sen Carat för KG och bara på två veckor tyckte han att hon såg bättre ut vilket gjorde mig glad. Hon kan vara bra fantastisk att hoppa den där lilla saken. Hon kommer så lätt från marken. Blir så glad när jag får till det på henne.

Trimmade Diva innan nästa träning och hon var okej idag med, inte divig alls :))) hon är häftig min lilla studsboll!

Tränade sen Carlando och även han hade utvecklats mycket sen sist. Hoppningen kan sammanfattas med ett ord, kunglig! Fy satan så han hoppar trots övningar som jag trodde han skulle ha kämpigt med. Börjar verkligen hitta alla knappar på honom nu och älskar hästen!

Trimmade sen Laban och Tiger och både var hur fina som helst. Thindra longerades och det ska vara alla om jag inte glömt ngn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela