Malin Åkerström

Inte min dag

Publicerad 2014-03-30 20:51:38 i Allmänt,

Usch så nedstämd jag känner mig efter idag...

Summer känns inte bra alls :( blir till att åka till farbror doktorn...

Laban hoppade helt sjukt grymt!!! Felfri 130 men så hände det som aldrig händer mig.. Jag får ett tidsfel!

Carlando och jag debuterade 130 och den där hästen är bäst. Ett ner blev resultatet men så fin han är!

Lite bra har det i alla fall varit idag men man blir så ledsen när djuren inte känns som de brukar...

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2014-03-31 21:14:00

Vad jag förstått rider du på stallet runsten och även hästarna i försäljningsstallet (?) Om man är intresserad av någon av de hästarna, vad gör man då? Har ringt och mailat men inte fått något svar! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela