Malin Åkerström

Fredag hela veckan

Publicerad 2014-03-21 22:47:06 i Allmänt,

Fredag eller inte spelar inte ngn större roll för mig. Älskar mitt stall alla dagar i veckan!

Jenny har jobbat med mig idag vilket är bäst. Jag har ridit ut på Tiger, Summer och Carlando. Trimmat inne med bommar på Carat och Matanza, tränat Drifter och Ghisela för Annsie som har kurs idag och imorgon. Thindra är visad och Jenny longerade Diva och trimmade på Laban :)

Idag var det bara markarbete för Annsie och nyttig sådan. Riktigt bra faktiskt och givande för både mig och hästarna :)

Kom precis hem nu efter att ha ätit med Annsie, Marika och Jenny i kafeterian. Ska sova nu och hoppas på att bli frisk till imorgon. Är lite småsjuk och det är ju inte så kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela