Malin Åkerström

Dagen

Publicerad 2014-03-08 23:28:52 i Allmänt,

Sara var snäll och tog ut mina hästar imorse så började vid 9. På morgonen smsade lagledaren till div 2 och frågade om jag kunde hoppa i laget också så bestämde snabbt att ta med Laban till det och fick därför väldigt stressigt då vi behövde åka 1,5 timme tidigare.

Tvättade och fixade de 5 jag skulle ha med mig samt Thindra som visades för spekulanter vid 10. Hon skötte sig som vanligt :)

Packade sen ihop allt och lastade och åkte till Södertörn med Laban, Carat, Carlando, Tiger och Drifter. Skriver separat inlägg med resultat men är otroligt nöjd med alla hästarna. Kom hem lagom till melodifestivalen som jag och bonds kollade på hos Molly där vi även fick god middag.

Gick ner till stallet igen efter det och fixade Britt och red Matanza. Superfin och välriden ponny!

Nu ska jag sova och invänta en kämpig dag imorgon. Måste säga att jag vet inte vad jag skulle göra utan Jenny vilken stjärna hon är, världens utan tvekan bästa!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela