Malin Åkerström

Resultat för de andra hästarna.

Publicerad 2014-06-16 09:45:25 i Allmänt,

Britt dag 1 gick 140 och jag mesred och hon överhoppade sig väldigt = katastrof! Dag 2 gick hon 135 och då mesred jag inte = dubbelnolla och placerad, sjukt fin häst. Red 140 igår igen och hon hoppade fantastiskt. Det var en lång bana så lite trött mot slutet och rev 3. Sen mitt i banan inte nära hinder eller så började hon studsa och kasta sig åt sidan så fick lägga volt. Superfin och att hon blir trött är ju förståeligt. 

Ghisela hade 0+4 fel i 135 och i 140 finalen kämpade hon sig runt med 4 fel trots att hon hade ett stort sår på hornhinnan. Veterinären sa att jag kunde rida om hon hoppade ok på framhoppningen men man vet ju själv hur jobbigt det är bara man får ett hårstrå i ögat. Hjärtat på denna häst alltså... <3

Diva har hoppat 3st 130 med 4 fel i varje men pris i två då det inte varit många felfria. Underbara lilla häst!! Hon är så himla härlig min fina Diva <3

Drifter har hoppat 3st 120 med 0,8 och 4 fel. Superfin och så duktig som alltid bara kör på, spelar ingen roll hur svårt det är han bara tutar och kör. 

Alla hästar har hoppat fint så jag är nöjd och glad :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela