Malin Åkerström

"Ledig"

Publicerad 2014-06-04 21:48:35 i Allmänt,

Idag på min lediga dag har jag motionerat 8 hästar. Svårt att vara ledig när jag är iväg så mycket. Nu motioneras hästarna hemma när jag är borta men är bra att de har sin vilodag när jag är borta så då får jag rida alla dagar jag är hemma. 

Sov i alla fall hemma och det är bäst. Min bästa familj och hund. Saknar dock min älskade Radar...

Åkte till Topanga vid 1 och hoppade henne. Fy bubblan så fin hon var. Har endast hoppat en gång och småhinder 2 gånger i år men ändå hoppade hon så fint. Hon kan ge mig ett leende som sträcker sig ända ner i tårna. Bästa bästa Sessan <3

På runsten hoppade jag min andra prinsessa Contendra och även Drifter. Trimmade några och red Wicky. 

Ska skriva ett eget inlägg om fina Contendra tänkte jag. 

Nu är det tvättning och packning som gäller! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela