Malin Åkerström

Hemma igen

Publicerad 2014-06-01 23:42:27 i Allmänt,

Ghisela har som alltid hoppat fantastiskt i helgen och kvalade till sin final. Diva har också varit grym och hon är ju bara för häftig, båda har haft ngt ner i varje klass men hoppat finfint!

Väl hemma red jag på två av mina hästar. Först ut var WICKY!!!!! Fy vilken lycka alltså. Även om jag trillade av en gång kan jag inte sluta skratta när jag sitter på hennes rygg, älskade häst!

Red sen Contendra och det var ett bra pass men vi fick kämpa lite. Hon kan inte alla grunder ännu men är så villig till att lära sig! :) 

Sen var jag på middag för att fira jordens bästa människa, min älskade och underbara mormor! Vill aldrig leva utan denna människa i mitt liv. Hon betyder allt <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela