Malin Åkerström

Gårdagen

Publicerad 2014-06-17 08:53:26 i Allmänt,

Hann inte skriva igår då jag kom hem rätt sent. 

Var själv i stallet och motionerade alla 8 hästarna vi har just nu. Tomt känns det men men snart kommer kanske fler djur jag kan rida på. 

Joggade några av de som tävlade ute i skogen, Ghisela får inte vara i dagsljus så trimmade henne en stund inne. Summer ska vi en period longera, lösgaloppera och löshoppa mycket istället för ridning. Men lite ridning också såklart! 

Efter jobbet åkte jag och hämtade upp Helena och Hanna för att åka till Gröna Lund. Vi hade träff med elitlaget och det var mycket kul. 

Just nu sitter jag på sjukhuset och väntar på min tur.. 


Såhär ser Grisen ut numer.. :( 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela