Malin Åkerström

Back on work

Publicerad 2014-06-22 22:01:05 i Allmänt,

Även om jag saknar landet så var det mysigt att få pussa på Ghiselas mule och gosa med mysigaste Diva och träffa knäppaste Britt! Självklart de andra djuren också.

Red alla 7 vi har just nu eller nej nu ljög jag, Summer longerades och löshoppades. De andra red jag på. Hoppade lite på Ghisela och Britt och både hoppade en del klockrent men lite kämpigt var det med en styrkeövning jag gjorde. Ingen hoppade dåligt men de luftade inte som de kan där. Förhoppningsvis lär de sig av det i alla fall :) 

Trimmade Tiger och Diva på gräsbanan och Contendra och Jody inne. Har glömt att säga att Jody har kommit tillbaka. Min favoritponny som även var här förra sommaren. C var galet bra idag så är jätteglad över det!! :) 

Eftermiddagen och kvällen har spenderats med att storstäda hemma och tvätta i mängder... 



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela