Malin Åkerström

Update

Publicerad 2014-07-03 11:51:04 i Allmänt,

Igår var jag lite ledig men red 4 hästar på runsten ändå. 

Blev genomkörare för Britt och Summer med bommar och småhinder. 

Jody och Contendra red jag ut på. C fick galoppera upp för kullar. 

På kvällen grillade vi i huset med mina underbara kollegor på två ben. Bäst är de allt! 

Idag har jag trimmat Gris, Summer och Britt och hoppat lite på Contendra. C hoppade fint och har så lätt att komma från marken men det är mycket jobb kvar mellan hindren. Nöjd med min fina häst i alla fall <3

Sitter nu i bilen påväg mot Falsterbo med Ghisela där bak. Tror att jag har glömt att berätta här att jag blev uttagen till att rida lag-SM i Falsterbo :D 


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela