Malin Åkerström

Tävling dag 1

Publicerad 2014-07-28 20:04:44 i Allmänt,

Var uppe tidigt imorse och red 6 hästar innan avfärd till sundbyholm. Den första jag red var min älskade Ghisela och hon var väldigt pigg. Lycka är att sitta på hennes rygg igen, så mycket minnen kommer upp när jag sitter på henne och jag blir nästan tårögd av lyckan. Hon har gjort så mycket för mig...

Galopperade alla utom gris i backar och Veronica tog Jody och klättrade hon med.

Contendra var det ju som hoppade i sundbyholm och hon skötte sig som en världsvan tävlingshäst. Band upp henne utanför lastbilen när jag fixade henne och hon stod så snällt. 

På banan var hon superfin och felfri i 110cm som var den enda klassen hon gick. Felfri 7/8 starter nu. Så glad och tacksam över denna häst. Hon är en riktig stjärna och jag gillar henne mycket! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela