Malin Åkerström

Samma lika varje dag

Publicerad 2014-07-21 19:42:05 i Allmänt,

Just nu är dagarna ganska lika varandra. Jag rider alla hästarna, fixar lite i stallet och sen har jag varit rätt flitig på att träffa vänner. Tova har jag hängt med hela helgen, hon åkte hem idag :( 

Hästarna sköter sig eller i alla fall nästan alla... Idag sprang en över mig så jag flög rätt in i en vägg och den mosade även min tå. 

Imorgon ska jag skutta lite tror jag och det ser jag fram emot då det var ett tag sen. Tänkte bygga en serie och sen några andra skutt. Får se hur många vi hinner med men Britt och Diva står på prio 1. 

Min älskade Gris vilar denna vecka också innan hon återgår till träning och ja jag längtaaaaaar! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela