Malin Åkerström

Imorgon är det äntligen tävling

Publicerad 2014-07-27 19:46:32 i Allmänt,

Igår åkte jag till runsten på morgonen, stannade hos mina hästar och pussade hejdå på vägen. 

Väl på runsten red jag alla utom Summer som longerades. Det var Drifter och Contendra som jag fick jobba lite extra med de andra var superfina.

Idag har jag ridit alla djuren. Summer jobbade på samma sätt som hos John och jag är nöjd med resultatet. Hoppade några språng på Diva, Tiger och Jody. Diva är ju helt fantastisk, lite lätt mega kär i henne ibland <3 

C kändes finare idag vilket är bra för imorgon är det hon som ska ut och tävla. Vi ska försöka klara oss själva men det går nog bra ska ni se :)

Fin ponny 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela