Malin Åkerström

Gårdagens tävling

Publicerad 2014-07-13 16:52:49 i Allmänt,

Innan jag tvättade och fixade Tiger och Contendra som skulle tävla hann jag rida ut på Ghisela igår. Till Edsbro kom även mamma och min älskade Topanga.

Contendra hoppade 110 och 115cm. Felfri och rosett i 110cm, superfin!!! På framhoppningen till debuten i 115cm tappade ngn en kratta när jag skulle hoppa så C flög iväg i raketfart.. Efter det rädd för människorna runt hindren. Gick in på banan och hon hoppade super men sen kom ett hinder med människor och krattor bredvid och då kastade hon sig iväg så 4 fel och lite tidsfel då det tog sin tid att återfå kontrollen ;) aja superfin och jag är mycket nöjd med min lilla superstar! <3

Topanga hoppade 115cm och gjorde det bra. Jag red katastrof 1,2,3 och hon rev trean men sen flöt det på bättre. Söthästen <3 4 fel alltså. Ska försöka tävla och träna henne mer så hon kommer i form efter operation och allt vad hon nu gjort! Älskar ju henne så mycket <3

Tiger hoppade 120cm och rörde inte en bom, felfri och rosett. Kändes fin och så lätt att rida på hinder :) 

Väl hemma löshoppade jag Summer och han var kung!! Så himla bra. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela