Malin Åkerström

Vilka hästar <3

Publicerad 2014-01-18 20:50:59 i Allmänt,

Blir nästan tårögd när jag tänker på vilka fantastiska hästar jag har!!

Laban hoppade otroligt fint och väl på det mesta i både 120 och 130cm men saknar lite rutin. Hoppet har han i sig för stora klasser. Älskar hans språng!

Summer aka kungen vann 130cm efter en felfri runda och hade 0+4 fel i 140cm efter en grym runda. Ett ner i omhoppningen men bästa tiden!

Ghisela min fantastiska kom 2a i 130cm efter en runda som jag inte ens trodde Summer kunde slå. I 140cm hade hon också 0+4 fel efter att ha rivit sista hindret. Men jisses så hon hoppade.

Både Summer och Ghisela fick rädda mig och vilka hjältar de är <3 älskar de båda ngt fruktansvärt mycket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela