Malin Åkerström

Träningar X3

Publicerad 2014-01-29 20:54:14 i Allmänt,

Idag har jag tränat 3 hästar. En för Pontus och två för Helena.

För Pontus red jag Carlando och jag fick ut mycket av den träningen. Lando hoppar ju fantastiskt men lite där emellan måste bli lite bättre. Ska rida honom på ett för mig ovant sätt men ett sätt som ger resultat så ska nöta på med det nu!

Tränade Diva privat för Helena och jag tycker det gick bra. Divo har ju inte hoppat mycket alls så lite ringrostig men det bättrade sig snabbt och vilka språng hon kan leverera. Älskar känslan på denna lilla hästs rygg när man styr mot ett hinder. Hon är som en tiger men ändå försiktig!

Tränade även Ghisela tillsammans med en annan tjej. Men inte så mycket då Helena ville att jag kommer till henne i helgen och tränar ordentligt inför sm om 2 veckor! Men bra framridning och övningar på små hinder. Helt sjukt att man kan älska ngt så mycket som jag älskar min gris <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela