Malin Åkerström

Skidooooooor

Publicerad 2014-01-02 17:17:33 i Allmänt,

Idag åkte jag skidor och det är bra mycket smidigare men snowboard är nog roligast ändå. Haft en rolig dag i backen med hela gänget. Lena tycker att det är lätt att räkna mina svängar i backen för det är noll.. men fort går det i alla fall!
 
Dagens bästa var när Lena kom med lite för hög fart (inte fort för andra) nedför en backe och kunde inte stanna och körde rätt över ett barn.
 
I ett åk åkte Jacob bakom mig och stod på mina skidor och försökte lära mig att svänga men det gick sådär för han flög av i en sväng ;)
 
ikväll ska jag och min syster laga middag till alla.... Jag undrar om det blir ngn mat med tanke på att vi inte ens klarar av att inhandla ingredienserna på egen hand på ICA. Men men ska slå den som gnäller och smöra lite för pappa så han hjälper till!
 
Bjussar på en bild på the one and only, min stora kärlek och saknade Candy <3
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela