Malin Åkerström

Så mycket att göra..

Publicerad 2014-01-14 20:49:54 i Allmänt,

Idag har Håkan (veterinären) varit här och fixat 5!? Av våra hästar. Imorgon kommer vår equiterapeut, på torsdag ska jag till Hölö och på fredag åker jag till Åstorp och mitt mellan allt detta ska jag motionera 12 hästar, packa och fixa allt till helgen, klippa Summer, hinna träffa min familj som kommer hem, Topanga måste tyvärr köras hem igen :'(((( och allt annat fix och trix.

Idag har jag ridit ut och sen trimmat på ridbanan med Ghisela, Calida, Carlando och Diva.

Inne trimmades Tiger, Topanga, Laban och Summer lite hårdare. Summer fick hoppa några sista språng inför helgen och var superfin. Topanga travade bommar och hoppade småhinder.

Wicky red jag på och Carats ägare red henne.

Sen hoppade jag Idas fina Fire och rally Drifter. Driftro hoppade riktigt bra idag så jag hoppas han blir kvar och jag hinner ut och tävla lite :)

Har sen haft avskedsmiddag för bästa Tova... Finns inte mycket mer att säga än att hon kommer bli saknad och det suger att hon slutar!

Något annat som händer idag är att den människa som betyder mest i hela vida världen för mig fyller år. Hon är min trygghet, förebild och högt älskade mamma. Hon förtjänar en toppendag i new york även om jag saknar henne enormt här hemma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela