Malin Åkerström

Onsdag och fina hästar!

Publicerad 2014-01-08 20:54:14 i Allmänt,

Har haft en jobbig dag på många sätt men dessa fantastiska hästar gör ju så man varje gång kliver av med ett leende.

Har spenderat 13 timmar i stallet och älskar det.

Gris, Summer och Carlando vaccinerades igår så red ut lite lugnare på dem. Summer var hög på livet och så sjukt pigg vet inte vad det är med honom nuförtiden. Lando går bättre och bättre och Gris är ju alltid en stjärna i mina ögon :)

Trimmade Diva, Calida och Tiger inne och Laban på nya utebanan. Alla utom Diva lite hårdare och längre. Divo fin och mycket nöjd med Laban och Tiger. Egentligen Calida också men hon var lite sämre när jag travade av så då får hon minus för det.

Topanga mitt hjärta var jag ute och busade med i skogen och det var hur kul som helst :) bästa <3

Carats ägare rider henne just nu faktiskt. Pratade med henne innan jag gick hem och hon är väldigt bra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela