Malin Åkerström

Måndag

Publicerad 2014-01-20 17:04:31 i Allmänt,

Idag har jag motionerat allt vi har att motionera för tillfället. Under helgen har några gått på bandet och L har ridit ut på Drifter och Carats ägare har tagit henne.

Trimmade Calida och Carat imorse. Nästan bara galoppjobb och är nöjd med båda som blev trötta efter varsitt längre pass.

Sen joggade jag Ghisela ute med L på Laban och hon kändes fin och fräsch. Trimmade sen Carlando och Drifter innan jag joggade Summer ute. Carlando kändes mycket bra till en början så tror bandet är bra för honom. Dock lite spänd när L kom ner med Drifter men ändå en klar förbättring. Drifter var väl inte sitt bästa jag så fick kämpa!

Efter lunch trimmade jag Tiger, Diva och red Wicky. W var mer vild än tam. Tiger är bland det finaste vi har att trimma på. Diva har viktboots fram och ska trava mycket och gärna över bommar så det gjorde jag. Men jobbade en del galopp också :)

Nu ska jag rulla till ödet för att lämna min transport och pussa på mitt allt som jag tyvärr inte kan rida då hon tappat en sko :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela