Malin Åkerström

Måndag

Publicerad 2014-01-27 20:08:17 i Allmänt,

Idag har jag känt mig lite seg så har jobbat i ett lugnare tempo och tagit tid på mig i det mesta. Klippt en och annan man och masserat ngn häst bara för att liksom. L har varit ledig så har haft hästarna själv och älskar egentligen det. Kvalitetstid blir det då <3
 
Dagens träning gick ut på galoppiruett arbete för att få hästarna att sätta sig på bakbenen ordentligt. Detta gjorde Calida, Ghisela, Summer, Carat, Tiger, Carlando och Diva. Fick jobba rätt mycket med alla utom Tiger och Summer som gjorde övningarna super! 
 
Red även Spirre men med honom hittar jag mest bara alla knappar för tillfället. 
 
Var väl klar runt halv 6-6 och då åkte jag till Topanga. Red ut barbacka och busade. Bra sitsträning faktiskt speciellt eftersom hon bockar lite då och då. När jag rider henne kopplar jag bort allt annat och älskar livet. Det var typ storm men jag märker inte det. Min prinsessa <3
 
Hur fin är hon inte mitt hjärta!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela