Malin Åkerström

Ledig idag och tröttast i världen ändå!

Publicerad 2014-01-22 20:36:44 i Allmänt,

Är ledig idag och sov väl till halv 10 imorse men är trött som bara den i alla fall.. Har inte gjort ngt vettigt alls heller. Kollat serier och latat mig med mina hundar. Förmodligen välbehövligt men känner mig lat och det gillar jag inte.

Var och red min älskade häst i alla fall. Red på vår gräsbana (snöbana). Värmde först upp henne i trav och galopp innan jag började intervallträna. Gjorde 8 intervaller och hon var fortfarande bockig och busig vid intervall 7 så okej kondition har hon min prinsessa. Lyckan över henne asså... Min fantastiska Topanga, min bästa vän och mitt allt <3

Åkte till centrum och tog ut pengar innan jag åkte hem och fortsätter nu mitt chillande. Ska försöka sova tidigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela