Malin Åkerström

Ledig halva dagen idag.

Publicerad 2014-01-12 22:02:23 i Allmänt,

Idag har jag varit ledig halva dagen och sov hemma i ödet. Sov rätt länge och kollade bara på serier trött som jag var innan jag åkte till Runsten.

Tog in hästarna och alla var helt vilda och en och annan hoppade ur sina hagar så fick jaga dem.

Trimmade sen Drifter, Tiger, Carlando och Britt. Alla andra har sin vilodag idag. Är nöjd med passen då jag fick igenom mycket och fokuserade på alla dessa små viktiga saker som John alltid tjatar om och som gör så stor skillnad. Tänkte på saker med Tiger som jag brukar få träna på när jag ridit honom för KG. Britt och Drifter fick galoppera över lite bommar också.

Efter det åkte jag tillbaka till ödet för att fira min kusin Johan som fyllt 20 år. Trevligt att träffa släkten men jag saknar min familj väldigt mycket och tycker att de borde komma hem nu :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela