Malin Åkerström

Jeanna träningar

Publicerad 2014-01-23 21:18:47 i Allmänt,

Idag har min dressyrtränare varit här och det var lite flummigt men till min fördel för jag fick träna 3 istället för 2 hästar!

Tränade först Diva som gått en vecka lite åt det lugna hållet med sina viktboots så hon behövde en genomkörare och det fick hon. Supernöjd med hur hon blev :) älsklings-Divo <3

Tränade sen Laban som var rätt fin. Fick otroligt bra hjälp med honom som verkligen satte fler pusselbitar på plats. Lite att öva på och sen blir allt kanon!

Som avslutning red Jeanna Summer och det gick bra. Hon sa att han var bättre än förra veckan vilket känns kul då jag ridit ut denna vecka men ändå fått till honom bra. Hon hoppade några skutt också på honom. Kanske hon kan börja med hoppträningar?

Otroligt skönt att lägga mycket tid på dessa tre hästars markarbete idag. Nöjd är jag också :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela