Malin Åkerström

Igår

Publicerad 2014-01-12 12:15:13 i Allmänt,

Igår var en rätt lugn dag på jobbet.

Jag trimmade Drifter och Ghisela inne. Gris jobbade mycket innanför spåret och kändes super. Drifter jobbade jag mycket utan stigbyglar för han blir finast då.

Diva trimmades med olika övningar på småhinder och trots typ 70cm så älskar jag hennes språng. Fick igenom henne bra så snart är hon nog tillbaka i toppform.

L longerade Summer och Britt. Carat trimmades av hennes ägare.

Jag red ut lite längre turer på Topanga, Calida, Tiger och Laban. Helt sjukt vad fina tre av dem var. Calida var dock också fin men det var hon efter mycket om och men.

Longerade sen min lilla tjockis Wicky innan jag rullade till bästa mormor och åt middag. Gosade även med Tequila som bor där när min familj är borta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela