Malin Åkerström

Hoppning

Publicerad 2014-01-11 00:07:43 i Allmänt,

Idag har jag alltså hoppat och det var underbart och sjukt roligt! Kändes som att det kunde vart igår jag sist hoppade förutom i mina ben som redan nu har träningsvärk. Hoppade lite övningar från en Helena träning med mkt markarbete först och sen kort bana men hoppade ändå upp hästarna lite.

På morgonen hjälpte boss mig med Ghisela och Calida som båda var fantastiska. Gris var som en studsboll vilket inte alltid sker. Calida var riktigt fin och jag hoppade en oxer på 150 för boss ville se och hon hoppade super.

Sen tog Jenny boss position och jag hoppade grymma bästa Summer som var för grym för att jag skulle kunna sitta kvar i sprången ungefär. Sen Carlando som är i en klass för sig, Laban som hoppade kungligt och Carat som kändes fin.

På eftermiddagen fortsatte vi med Topanga som kändes hur fräsch som helst och bästast, Idas häst Fire som förvånade och Tiger som var super. Stolt över Tiger och hans insats. Stor skillnad från när han tog sina första språng för 3 år sedan.

Trimmade sen Britt och Diva och båda skötte sig. Britt riktigt fin och lugn.

Kvällen spenderad precis som i måndags hos Jenny med god middag och film. :)

Kommentarer

Postat av: Emmie

Publicerad 2014-01-11 07:45:59

Lille Drifter dåååå?

Svar: han fick inte vara med för han inte är fullt igång :P
mallandenbasta.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela