Malin Åkerström

Finns inget dåligt väder bara dåliga kläder!

Publicerad 2014-01-07 19:29:18 i Allmänt,

Idag började jag dagen med att trotsa vädret och rida ut på ligan på C. Alltså Carat, Calida och Carlando. Red på en sandslinga och avslutade med lite galoppjobb på nya megastora utebanan. Nöjd med alla även om de två stona var väldigt pigga.

Inne trimmades Drifter, Diva och Britt. Drifter joggades bara lite och mest Diva med men hon fick jogga över lite bommar också. Britt betydligt lugnare idag än igår. Laban longerades idag igen men imorgon får han och Tiger varsin sko!


Summer och Ghisela travade bommar och jobbade med tre låga hinder på en långsida. Fokuserade mest på att ha de jämna, raka, i rätt galopp och samma antal språng på båda distanserna. Summer var faktiskt bäst. Gris behöver lite träning med detta innan årets första start.

Håkan var ute och vaccinerade några också!

Nu är jag i Lindholmen och äter middag och sen ska jag tillbaka men med mig ska jag ha en mycket bra sak :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela