Malin Åkerström

Britt - den oerhört speciella men fantastiska!

Publicerad 2014-01-01 20:17:55 i Allmänt,

Britt är stallets mest speciella häst. Finns ingen annan häst man skrattar så mycket åt så man måste lägga sig på marken. Men när man har lärt känna denna häst så älskar man henne. Det finns inget ont i henne alls. Hon är endast 7 år men har startat 145 cm och gjort ett flertal bra 140cm trots att hon i januari endast gått 120cm. Hon är en stjärna och har en stor kapacitet. Denna häst ligger mig varmt om hjärtat och det är typ alltid jag som hanterar henne då hon är som hon är. Hon blir bäst om bara jag sköter henne för hon känner sig säker då. I början var hon inte säker med mig men nu litar hon på mig. Hon har gett mig ett förtroende som vi jobbat upp tillsammans och jag värdesätter det högt. Hon är en häst som dagligen ger mig ett leende och jag älskar henne och alla hennes sätt att vara på, hon är bäst och så fantastisk att rida <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela