Malin Åkerström

Update

Publicerad 2014-02-14 12:22:06 i Allmänt,

Ghisela var spänd igår i SM kval 1 och vi gjorde tyvärr en av våra sämre rundor men ändå räckte mina 8 fel till final!

Idag på morgonen hoppade jag äntligen min kung. Han var hur fin och fräsch som helst. Mycket fel i klassen och rätt svårt men han kämpade så bra. Näst sista hindret var ett räcke jag tänkte hoppa snett på men då sprang han på sidan så 4 fel och ngt tidsfel blev det. Men viktigast var att han kändes så bra. För ett par veckor sen var han ju riktigt sjuk så sjuk så hade vi inte hittat honom kanske han inte hade varit med oss idag. Åh vad jag älskar honom <3

Har trimmat lite på Calida och Laban och nu ska vi chilla lite. Klockan 16 börjar SM-finalen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela