Malin Åkerström

Tisdag

Publicerad 2014-02-04 22:27:53 i Allmänt,

Började med att låta Tiger och Calida få ännu en dag ute. Tiger kändes pigg så han tog det här med tävling bra :)
 
red sen ut på Ghisela, Laban och Carlando också. Lando har reagerat på sitt vaccin så inte ridit honom på några dagar. Tog det lite lugnt och han var väl inte sitt finaste jag men om ett par dagar är han säkert fin igen. 
 
Trimmade sen Diva inne och hon tänkte vara en bitch men ångrade sig och var en ängel och världens finaste <3 satan så lycklig jag kände mig efter passet på henne. 
 
Tränade sen Carat för KG och det gick bra. Bitar faller på plats och Carat flyger med lätthet över hinder på 140cm. Lite finslipning och det kommer bli kalasbra :)
 
Sen plockade vi hem mina älskade underbara. Longerade en vild Summer väl hemma lite kort utan inspänningar eller ngt. Han skrek mest efter stona i stallet som han saknat. Åhh så skönt att han och Britt är hemma igen :')
 
Drifter fick gå i skritten idag. 
 
Är hemma i Lindholmen nu för jag är ledig fm imorgon.. trött är bara förnamnet på vad jag är men behöver inte gå in på resten.
 
Saknar svarta pärlan mycket, Calette <3
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela