Malin Åkerström

Svante dag 2 och John träning!

Publicerad 2014-02-20 21:49:32 i Allmänt,

Usch idag mår jag inte bra och trillat av har jag också gjort.

Hann rida ut på Calida, Ghisela och Thindra innan jag började träna.

Hoppade Diva och Carlando för Svante. Diva var jobbig idag men hoppade fint. Vi fick igenom mycket men jag kände mig sämst i världen.. Är verkligen inte mentalt stark just nu. Carlando var en riktig stjärna och gjorde ingenting dåligt, så himla fin <3

Hoppade sen en 4-åring som aldrig hoppat med ryttare och Quicken.

Trimmade även Laban en stund när Vicky longerade Spirre innan nästa träningar.

Sen tränade jag Drifter och Tiger för John och älskar Johns träningar. Precis vad mitt mentala behövde. Drifter var superfin!! Tiger var fin men kan vara bättre. Men gick därifrån nöjd och glad gjorde jag, John är bäst :)

Tog kvällspromenad med fina Britt innan jag gick hem och nu blir det sängen direkt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela