Malin Åkerström

SM-finalen

Publicerad 2014-02-14 22:52:09 i Allmänt,

Jag och Ghisela slutade 11 i sverige efter en finalrunda som jag är mycket nöjd med. Hon hade två ner och av 23 starter var det bara 5 stycken som hade bättre än 8 fel. Det var svårt och stort men det känns som att vi ändå har där att göra. Vi rider inte för att överleva detta klasser längre. Hon kämpade verkligen idag och gjorde sitt allra bästa. Är otroligt nöjd med henne och vår prestation i vårt andra SM. Finns inga ord som kan beskriva min kärlek till henne <3 
 
Finaste som finns <3
 

Kommentarer

Postat av: Mony

Publicerad 2014-02-15 18:32:02

Hej! Har stått som funktionär alla dagar på denna tävlingen och ville bara hälsa att det är roligt att se någon som vågar sticka ut från mängden med en snygg rosa kavaj(och glittrigt rosa spö om jag inte sett fel?)! :)

Postat av: Mony

Publicerad 2014-02-15 18:32:02

Hej! Har stått som funktionär alla dagar på denna tävlingen och ville bara hälsa att det är roligt att se någon som vågar sticka ut från mängden med en snygg rosa kavaj(och glittrigt rosa spö om jag inte sett fel?)! :)

Svar: Tack så mycket vad glad jag blir av att du säger det :D du har sett helt rätt :)
mallandenbasta.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela