Malin Åkerström

Resultat Ekenryttarna

Publicerad 2014-02-02 21:02:46 i Allmänt,

Carat har hoppat fint bortsett från att Kaj gjorde en och annan miss! Men tycker mycket om denna häst och hur hon är att rida.

Drifter startade sin livs första 110 och gjorde det felfritt. Tycker han var duktig och hoppade det precis på samma sätt som han har hoppat 100cm

Tiger gjorde sin livs första tävling och gjorde det på ett grymt sätt. Felfri i 110 och i 120cm. Är så stolt över honom. Jag satt på hans rygg när han tog sina första språng och fick nu även starta honom i hans första tävling. Det betyder mycket!

Diva var så himla fin men vild och taggad till 1000. Felfri i både 110 och 120cm och ja jag älskar hennes hopp och inställning!

Calida min fina Calida hoppade felfritt i både 120 och 130cm och blev 2a i båda klasserna. Så himla lycklig över det :') sist vi red 130 trillade jag av i hinder nr3 och nu hoppar hon felfritt trots ryttarmissar. Hon och jag börjar fungera som ett team och jag älskar henne <3

Blev alltså hela 7 rosetter med hem :)

Kommentarer

Postat av: Jenny

Publicerad 2014-02-04 21:24:46

Hej!
Hamnade på din blogg av en händelse och såg att du rider Sherekaahn af Sol. Blev jätte nyfiken då jag har fött upp honom och undrat hur det gått för honom! Du får gärna kontakta mig på min mail om du vill och berätta mer om honom!
Mvh Jenny Arenblad
[email protected]

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela