Malin Åkerström

Nöjd men ändå besviken

Publicerad 2014-02-09 10:50:27 i Allmänt,

Hoppade 125cm imorse på Calida. Hon var så himla himla fin. Hoppade fina språng hela banan och rörde inte en bom. Hon har så mycket kapacaitet och är så spänstig men hon hatar vatten. Sista hindret var en vattenmatta med lite vatten i och aldrig i livet sa hon när hon fick syn på den. Stannade och stegrade och ville inte alls men hoppade den sen även om det var lite motvilligt. När hon är så galet fin är det så surt att hon är sådan... Glad som bara den är jag över att få ha denna häst med så mycket hopp i sig, en häst som är rolig att rida varje dag och som jag älskar. Men idag är jag besviken det är jag. Hon är ett djur och det går inte att vara arg på henne men ändå kan man bli besviken samtidigt som man egentligen är så nöjd med över hur det kändes hela banan fram till det dumma sista hindret. Jag älskar denna häst och det gör jag för hon är som hon är, aldrig blir det långtråkigt i alla fall.
 
Fina Calida vi kommer igen<3 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela