Malin Åkerström

Drar täcket över huvudet och checkar ut...

Publicerad 2014-02-28 21:04:00 i Allmänt,

Det här är inte min vecka alls... längesedan jag var såhär deppig :( Idag får tårarna rinna. Har hållit på en känsla hela veckan som idag blev bekräftat att det var precis som jag oroade mig för! Men jag vet att så fort jag imorgon kommer till mitt älskade stall på älskade runsten så torkar jag tårarna och finner glädjen igen hos mina fyrbenta underbara vänner. De är de bästa i mitt liv och min stora lycka <3
 
Hur som helst så har det såklart också hänt bra saker idag. Det gör det alltid på mitt jobb och jag vet att stallet kan lösa alla problem som jag stöter på i mitt liv. Alla 10 hästar vi har i träning just nu har ridits ut. Alla fick även galoppjobba på nya utebanan utom Tiger, Thindra och Drifter. Måste säga att min nyfunna kärlek Carlando är helt fantastisk. Han får en fet guldstjärna idag!
 
Åkte efter jobbet hem och red på min älskade Topanga. Hon är inte bra ännu men ska joggas lite för då mår benet bättre. Tror all denna extra havre hon får av mig för hon är så söt inte varit så bra under hennes vila...Helt galen var hon men vilken lycka att sitta på henne igen, min kärlek mitt allt <3
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela