Malin Åkerström

Bra ridpass idag

Publicerad 2014-02-27 18:36:54 i Allmänt,

Idag har jag haft bra ridpass på alla 8 som jag red.

Ghisela, Carat och Summer trimmade jag som tusan på.

Tiger red jag markarbete på och han var jättefin.

Carlando, Diva, Laban och Calida travhoppade jag med. Calida fick även börja sin vattenterapi så la två runda vattenmattor på ett hinder. Red fram henne länge och gjorde övningar så hon skulle vara mellan mina hjälper till 100% . Vattnet var förstås läskigt men hon hoppade på första försöket!! :D

Rebecka har även kommit för att stanna resten av veckan vilket är super. Hann till och med mocka hagar idag :)

Becka och Summer får stå för bilden bara för de är rätt lika...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela